Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji – Miloslav OUŠKA
Miloslav OUŠKA
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji
Marketing communication on social networks of the Faculty of Socio-Economics with high school students in the Ústí Region
Abstract:
Konkurence mezi institucemi poskytujícími terciární vzdělání je vyšší než kdy dříve, a proto je nutné obohatit marketingovou strategii škol o užívání sociálních sítí. Fakulta sociálně ekonomická Univerzity Jana Evangelisty Purkyně se však v současnosti potýká s nedostatečnou informovaností o preferencích užívání sociálních sítí u studentů středních škol a tudíž neví, na jakých komunikačních kanálech …moreAbstract:
Competition between tertiary education institutions is higher than ever before and therefore it is necessary to enrich the marketing strategy of schools with the use of social media. However the Faculty of Socio-Economics of the Jan Evangelista Purkyně University is currently struggling with insufficient information about the preferences of using social networks among high school students and therefore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OUŠKA, Miloslav. \textit{Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/71flmn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OUŠKA, Miloslav. Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová