Srovnávací analýza osobního prodeje společností Home Art a Medical – Bc. Zuzana MAZÁKOVÁ
Bc. Zuzana MAZÁKOVÁ
Diplomová práce
Srovnávací analýza osobního prodeje společností Home Art a Medical
Comparative analysis of the personal sales of companies Home Art and Medical
Anotace:
Význam zdravého životního stylu je v dnešní době neustále propagován a podporován, jak odborníky, tak médii a společností jako takovou, právě tyto hodnoty jsou zároveň také mottem obou společností vybraných do této diplomové práce. Jejím cílem bylo zanalyzovat rozdíly mezi jejich prodejními postupy a v návaznosti na to, pak samozřejmě především mezi výsledky jejich prodeje. Právě proto byla práce vedena …víceAbstract:
The importance of a healthy lifestyle today is constantly promoted and supported, not only by the professionals and the media but also by the society as a whole. These values are also the motto of both the companies selected for this thesis. The main aim of this thesis was to analyze the differences between their sales practices and then of course, mainly the results of their sales. That is why the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Srovnávací analýza osobního prodeje společností Home Art a Medical}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/71g2zm/.
Jak správně citovat práci
MAZÁKOVÁ, Zuzana. Srovnávací analýza osobního prodeje společností Home Art a Medical. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Monika Plšková -
Marketingový mix společnosti RegioJet
Eliška Malíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková