Franchising jako strategie vstupu na trh – Bc. Iryna Staieva
Bc. Iryna Staieva
Bakalářská práce
Franchising jako strategie vstupu na trh
Franchising as a market entry strategy
Anotace:
V teoretické části své práce vysvětlím různé formy a strategii vstupu na nové trhy, vyhodnotím franchising a jeho charakteristiky. Ve stejné části provedu rozbor právních aspektů a specifik franchisingu na území České republiky. V praktické části své práce provedu analýzu franchisingu jako strategii vstupu na nový trh na příkladu trhu horkých nápojů České republiky, rozberu franchisingové koncepty …víceAbstract:
In theoretical part of my dissertation, I will describe different forms and market entry strategies, evaluate franchising and his characters. In the same part I will analyze the legal aspects and the specifics of franchising in the territory of the Czech Republic. In the practical part of my dissertation I will analyze franchising as a market entry strategy for example hot drinks' market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14604/vsh_b_a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAIEVA, Iryna. \textit{Franchising jako strategie vstupu na trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/71igpq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Právo a franchising
Kateřina Fárová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Barbora Soveľová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising – komparace koncepcí
Jan Sovadina -
Franchising - možná forma spolupráce
Kryštof Havlín