Nikola Linhartová
Master's thesis
S-publishing na českém trhu
S-publishing on the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti Sittardia pro produkt S-publishing. Cílem práce je navržení vhodné marketingové strategie, která bude zaměřena převážně na komunikační kanály na internetu. Součástí práce je i segmentace potenciálních zákazníků, analýza konkurence a SWOT analýza.Abstract:
The thesis deals with marketing strategy for the product S-publishing on the Czech market. Main goal of the thesis is a creation of appropriate marketing strategy for company Sittardia, that will focus mainly on communication channels on the Internet. Part of the thesisis also segmentation of potentional customers, competition analysis and SWOT analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68827
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Helena Horáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
E-mailing jako součást digitální strategie firmy, s důrazem na retenci zákazníků
František Voltr -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Miluše Ramešová -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová