Nikola Linhartová

Master's thesis

S-publishing na českém trhu

S-publishing on the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti Sittardia pro produkt S-publishing. Cílem práce je navržení vhodné marketingové strategie, která bude zaměřena převážně na komunikační kanály na internetu. Součástí práce je i segmentace potenciálních zákazníků, analýza konkurence a SWOT analýza.
Abstract:
The thesis deals with marketing strategy for the product S-publishing on the Czech market. Main goal of the thesis is a creation of appropriate marketing strategy for company Sittardia, that will focus mainly on communication channels on the Internet. Part of the thesisis also segmentation of potentional customers, competition analysis and SWOT analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Helena Horáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68827