Nikola Linhartová
Master's thesis
S-publishing na českém trhu
S-publishing on the Czech market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti Sittardia pro produkt S-publishing. Cílem práce je navržení vhodné marketingové strategie, která bude zaměřena převážně na komunikační kanály na internetu. Součástí práce je i segmentace potenciálních zákazníků, analýza konkurence a SWOT analýza.Abstract:
The thesis deals with marketing strategy for the product S-publishing on the Czech market. Main goal of the thesis is a creation of appropriate marketing strategy for company Sittardia, that will focus mainly on communication channels on the Internet. Part of the thesisis also segmentation of potentional customers, competition analysis and SWOT analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Soňa Gullová
- Oponent: Helena Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
E-mailing jako součást digitální strategie firmy, s důrazem na retenci zákazníků
František Voltr -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Miluše Ramešová -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová