Grammar Games and Practice Activities at Secondary School Level – Bc. Kateřina Váchová
Bc. Kateřina Váchová
Bachelor's thesis
Grammar Games and Practice Activities at Secondary School Level
Grammar Games and Practice Activities at Secondary School Level
Anotácia:
Tato práce se zabývá použitím her a různých typů cvičení zaměřených na gramatiku ve výuce anglického jazyka na střední škole. Teoretická část zkoumá stručně koncept gramatiky a její funkci, hry a aktivity v jazykové výuce. Praktická část nabízí popis vybraných typů her i aktivit a vyhodnocuje jejich efektivitu na žácích Střední Průmyslové školy ve Vsetíně. V neposlední řadě také prezentuje vyhodnocení …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the usage of games and various types of practice activities focused on grammar in English lessons at a secondary school. The theoretical part researches the concept of grammar and its function, games and practice activities in language teaching. The practical part offers a description of selected types of games or practice activities and evaluates their effectiveness …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/a7v8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Lenka Jašková
- Oponent: Mgr. Marie Machničová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / odbor:
Philology / English for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
The use of L1 in a language teaching context by non-native language teachers
Martina Searles -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková