Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Tomáš Kysela
Bc. Tomáš Kysela
Bakalářská práce
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést studii týkající se maloobchodních značek. V první části se nachází teoretický rozbor tématu. Je zde věnován prostor značce, jejímu vlivu na nákupní chování spotřebitele a následně je zde obecně rozebrána problematika maloobchodních značek. V praktické části je nejprve provedena analýza přístupu konkrétních českých řetězců k privátním značkám, jsou zde zobrazena …víceAbstract:
The aim of this work is to study the private labels. The first part is theoretical analysis of the topic. The first part focuses on the brand and on its impact on consumer behavior. Then there is a generally analyzed the problem of private labels. The practical part contains an analysis of private brands in particular Czech retailers. The study shows their portfolio of private label and ways of promotion …víceKlíčová slova
Maloobchodní značka privátní značka propagace analýza nástroj komunikace spotřebitel marketingový výzkum obchodní řetězec prodejna maloobchod internetové stránky zákazník firma společnost hodnota kvalita cena nákupní chování dotazníkové šetření Tesco Globus Private label mark promotion analysis communication consumer marketing research store retail website company value price shopping behavior questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xeij9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Internetové stránky jako významný marketingový faktor vybraných společností
Jakub Maixner -
Internetové stránky vybraného subjektu se zaměřením na podnikovou sféru
Jiří SLÁMA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Kristýna Stehnová -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Výzkum maloobchodního trhu zmrzlin v hlavním městě České republiky
Lukáš Svoboda -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky
Zdeňka Zavadilová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová