Bc. Tomáš Kysela

Bakalářská práce

Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést studii týkající se maloobchodních značek. V první části se nachází teoretický rozbor tématu. Je zde věnován prostor značce, jejímu vlivu na nákupní chování spotřebitele a následně je zde obecně rozebrána problematika maloobchodních značek. V praktické části je nejprve provedena analýza přístupu konkrétních českých řetězců k privátním značkám, jsou zde zobrazena …více
Abstract:
The aim of this work is to study the private labels. The first part is theoretical analysis of the topic. The first part focuses on the brand and on its impact on consumer behavior. Then there is a generally analyzed the problem of private labels. The practical part contains an analysis of private brands in particular Czech retailers. The study shows their portfolio of private label and ways of promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Křížová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích