Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů – Bc. Jana Poulová
Bc. Jana Poulová
Diplomová práce
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Position of company T-Mobile in the mobile industry
Anotace:
Tématem diplomové práce je postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů. Hlavním cílem diplomové práce v teoretické části je vysvětlit nedokonalou konkurenci. Hlavním cílem analytické části diplomové práce je zjistit postavení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na trhu mobilních operátorů v České republice a jak si společnost stojí na trhu z pohledu počtu zákazníků. Mezi dílčí cíle …víceAbstract:
The Subject of the thesis is the position of T-Mobile amongst other mobile providers. The main point of the thesis is to explain the imperfect competition in theoretical part. The main point of the analytical part of the thesis is to find out how T-Mobile Czech Republic a.s. is standing amongst mobile providers and how the company stands in number of customers. The sub-target is finding out the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Aplikovaná politika hospodářské soutěže - případ Deutsche Telekom
Marek Lipowski -
Efektivita hospodářské soutěže v oblasti telekomunikačních služeb
Nina Kurotová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová -
Application of MCDM approaches for choosing a mobile operator in a multinational company
Sajjan Ghimire
Název
Vložil
Vloženo
Práva