Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů – Bc. Jana Poulová
Bc. Jana Poulová
Master's thesis
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Position of company T-Mobile in the mobile industry
Abstract:
Tématem diplomové práce je postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů. Hlavním cílem diplomové práce v teoretické části je vysvětlit nedokonalou konkurenci. Hlavním cílem analytické části diplomové práce je zjistit postavení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na trhu mobilních operátorů v České republice a jak si společnost stojí na trhu z pohledu počtu zákazníků. Mezi dílčí cíle …moreAbstract:
The Subject of the thesis is the position of T-Mobile amongst other mobile providers. The main point of the thesis is to explain the imperfect competition in theoretical part. The main point of the analytical part of the thesis is to find out how T-Mobile Czech Republic a.s. is standing amongst mobile providers and how the company stands in number of customers. The sub-target is finding out the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POULOVÁ, Jana. \textit{Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/71zv7j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Aplikovaná politika hospodářské soutěže - případ Deutsche Telekom
Marek Lipowski -
Efektivita hospodářské soutěže v oblasti telekomunikačních služeb
Nina Kurotová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Application of MCDM approaches for choosing a mobile operator in a multinational company
Sajjan Ghimire
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights