Nadměrná spotřeba jako antropologický problém – PharmDr. Jindra KUKLA LENCOVÁ
PharmDr. Jindra KUKLA LENCOVÁ
Bakalářská práce
Nadměrná spotřeba jako antropologický problém
Consumerism as anthropological problem
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku nadspotřeby ve vztahu k člověku a jeho důstojnosti. Cílem bakalářské práce je zmapovat a charakterizovat spotřební kulturu v jejích klíčových znacích a projevech a tematizovat problém nadspotřeby v souvislosti s hodnotou člověka a lidskou důstojností. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole jsou popsány základními pojmy souvisejícími se spotřební kulturou …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the issue of overconsumption in relation to man and his dignity. The aim of this thesis is to map and characterize consumer culture in its key features and manifestations and to thematize the problem of overconsumption in connection with human value and human dignity. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes the basic concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Kolářová, Dr. theol.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUKLA LENCOVÁ, Jindra. Nadměrná spotřeba jako antropologický problém. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální a charitativní práce
Práce na příbuzné téma
-
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Žaneta Molerová -
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Petr MARVAN -
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
Miroslava SALAJKOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer
Název
Vložil
Vloženo
Práva