Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj – Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Diplomová práce
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
Advertisment as one of the instruments for generating over-consumption and permanently tenable development
Anotace:
Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z …víceAbstract:
Firstly, this thesis sums up theoretical resources which have something in common with the problems of human activities having effect on environment. The autor focuses on the negative influence of advertising on the bahaviour of individuals as well as the whole society. In the analytic part she investigates if the czech legal system supports the alternatives in transport enough as well as she evidences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAJKOVÁ, Miroslava. \textit{Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/8s4jjy/.
Jak správně citovat práci
SALAJKOVÁ, Miroslava. Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj . Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
Trvale udržitelný rozvoj měst/míst versus overturismus
Sára Bouzková -
Trvale udržitelný rozvoj městské mobility
Lukáš Kulhánek -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu - míra turistické iritace v Třebíči
Dominika Rotterová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Trvale udržitelný rozvoj venkovského regionu na příkladu SO ORP Frenštát pod Radhoštěm
Lucie Holubová