Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka – Bc. Kateřina NEŠVAROVÁ
Bc. Kateřina NEŠVAROVÁ
Diplomová práce
Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka
Teaching French as a Foreign Language through Songs and Poems
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím písní a básní ve výuce francouzského jazyka. Cílem práce je poukázat na to, proč je zařazení písní a básní do výuky přínosné a zanalyzovat množství a způsob zapracování do aktuálních učebnic. V teoretické části vysvětlujeme klíčové pojmy, význam písní a básní pro výuku cizích jazyků a různorodost učebních stylů žáků. Praktická část se soustředí na analýzu učebnic francouzského …víceAbstract:
This work deals with the use of songs and poems in French language teaching. The aim is to point out why the inclusion of songs and poems in teaching is beneficial and to analyze the amount and method of integrating into current textbooks. The theoretical part explains the key concepts, the importance of songs and poems for foreign languages teaching and the diversity of learning styles of students …víceKlíčová slova
píseň báseň učební styly žáků poslech čtení mluvení psaní aktivity učebnice pracovní sešit
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEŠVAROVÁ, Kateřina. Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka . Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Vhodné výukové metody pro konkrétní učební styly žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole
Lenka Musilová -
Učební styly žáků se specifickými poruchami učení a chování
Vanda Šimkovská -
Učební styly žáků střední školy jako východisko učitelovy koncepce vyučování
Ivana Poničanová -
Učební styly žáků ve výuce přírodopisu
Michaela MALEČKOVÁ -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Učební styly žáků středních zdravotnických škol
Michaela MATOUŠŮ