Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků – Bc. Iveta Řeháková, DiS.
Bc. Iveta Řeháková, DiS.
Bakalářská práce
Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků
New methods of marketing in attracting new customers
Anotace:
Bakalářská práce je vypracována na téma Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků. Popisuje v praxi používané hlavní nové marketingové přístupy a strategie. Mezi ně patří guerillový marketing, který má v marketingové komunikaci několik podob. Ty jsou v bakalářské práci popsány v návaznosti na konkrétní příklady z praxe na území České republiky. Nejzajímavější akce byly podrobněji analyzovány …víceAbstract:
Bachelor's thesis is developed on the topic of New marketing methods when acquiring new customers. Describes how, in practice, used the main new marketing approaches and strategies. They include guerrilla marketing, which has in marketing communications several forms. They are in Bachelor's thesis described in response to specific examples from the practice in the Czech Republic. Most interesting actions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/idazq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků
Tomáš Štajner -
Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků
Denisa Ozdincová -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Implementace metody FMEA k řešení zákaznické reklamace v podniku AL INVEST Břidličná a.s.
Kamil Kocúr -
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Dieu Linh Nguyenová