Marketingová strategie stavební firmy – Lenka Štipčáková
Lenka Štipčáková
Diplomová práce
Marketingová strategie stavební firmy
Marketing Strategy for a Construction Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodné marketingové strategie pro stavební firmu HOCHTIEF CZ a. s. V první, teoreticko-metodologické části práce jsou vysvětleny základní etapy procesu marketingového řízení a specifikovány jednotlivé marketingové a jiné strategické nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je charakterizována společnost, provedena situační analýza a následně …víceAbstract:
This diploma thesis is focussed on the development of the appropriate marketing strategy for the construction company HOCHTIEF CZ a. s. The first, theoretic-methodological part explains the base phases of the marketing management process and specifies the individual marketing and other strategic tools that can be applied in the construction sector. The second, analytical part includes the company&apos …víceKlíčová slova
Porterův model pěti sil scénáře vývoje analýza 7C PESTEL analýza marketingové strategie a taktiky marketingové cíle SWOT analýza kritické faktory úspěchu marketingový mix 5P a 4C Paretovo pravidlo ABC analýza matice BCG matice GE benchmarking LogFrame Balanced Scorecard marketingový programKeywords
marketing program marketing strategies and tactics marketing goals critical success factors marketing mix 5Ps and 4Cs BCG matrix GE matrix development scenarios 7C analysis ABC analysis SWOT analysis Pareto principle LogFrame Balanced Scorecard benchmarking Porter five forces model PESTEL analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Pavel Vlnas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova