Projekt kampaně Funny Festu pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem – Kateřina JIROUŠKOVÁ
Kateřina JIROUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Projekt kampaně Funny Festu pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem
Project of the Funny Fest Campaign for a Low Threshold Organization for Children and Youth in Bystrice nad Pernštejnem
Anotace:
Součástí sociální práce je i tvorba projektů. Vlivem změn, které obnáší současný vývoj sociální práce je potřeba pružně reagovat na změny. Důležité je umět pracovat s marketingem, který se stále častěji stává součástí sociálních služeb. Cílem bakalářské práce je vytvořit projekt kampaně pro nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem. Práce může sloužit, jako vzor pro …víceAbstract:
Part of social work is the creation of projects. Due to the changes, which is contains social work is needed to respond flexibly. It is important to be able to work with marketing, which is become part of social services. The aim of the thesis is create procect of campaign for low-threshold facility for children and youth Nadosah in Bystřice nad Pernštejnem. Also this thesis can be useful for creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Palaščáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIROUŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt kampaně Funny Festu pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/72jg48/.
Jak správně citovat práci
JIROUŠKOVÁ, Kateřina. Projekt kampaně Funny Festu pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici nad Pernštejnem. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design
Adam Vlach -
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax, a. s.
Petra JUREČKOVÁ -
Projekt public relations pro neziskovou organizaci Slezská diakonie
Lucie KRÖHNOVÁ -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations a politické strany
David Janda -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití internetových sociálních medií v Public Relations
Lukáš GOMBÍK -
Public Relations společnosti Czech National Trust
Jan Reiner
Název
Vložil
Vloženo
Práva