Distanční výuka z pohledu žáka s LMP – Bc. Miroslav KAŇOK, DiS.
Bc. Miroslav KAŇOK, DiS.
Diplomová práce
Distanční výuka z pohledu žáka s LMP
Distance learning from the perspective of a student with LMP
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá distanční výukou žákyně s lehkou mentální retardací zařazenou v běžné třídě ZŠ. V teoretické části, která je zdokumentována příklady z praxe, se zaměřuje na dělení mentální retardace s následným hlubším zaměřením na charakteristiku dítěte s LMP. Jedna z kapitol se zabývá vzděláváním žáků s LMP s následným přesahem do distanční výuky. Základem praktické části je kvalitativní …víceAbstract:
This thesis deals with the distance learning of a pupil with mild mental retardation enrolled in a mainstream class of a primary school. In the theoretical part, which contains examples from practice, it focuses on the division of mental retardation, followed by a deeper focus on the characteristics of a child with mild intellectual disability. One of the chapters deals with the education of pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtěch Gybas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇOK, Miroslav. Distanční výuka z pohledu žáka s LMP. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová