Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro – Veronika Soukupová
Veronika Soukupová
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Analysis of the loyalty program Expert Electro
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou věrnostního programu maloobchodního řetězce s elektrozbožím, Expert Elektro. Úvodní teoretická část se zabývá podporou prodeje a jedním z nástrojů této komunikační disciplíny, věrnostními programy. V návaznosti na tento nástroj jsou vysvětleny pojmy loajalita, oddanost a spokojenost. Část je také věnována marketingovému výzkumu a zejména dotazníkovému šetření …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyses a loyalty program of a retail chain of electric goods that is called Expert Electro. The introductory theoretical part is devoted to the sales promotion and one of the tools of communication discipline, the loyalty programs. Following this tool, there are explained terms loyalty, commitment and satisfaction. Another part is devoted to a marketing research and especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Simona Otcovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger