Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro – Veronika Soukupová
Veronika Soukupová
Bachelor's thesis
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Analysis of the loyalty program Expert Electro
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou věrnostního programu maloobchodního řetězce s elektrozbožím, Expert Elektro. Úvodní teoretická část se zabývá podporou prodeje a jedním z nástrojů této komunikační disciplíny, věrnostními programy. V návaznosti na tento nástroj jsou vysvětleny pojmy loajalita, oddanost a spokojenost. Část je také věnována marketingovému výzkumu a zejména dotazníkovému šetření …moreAbstract:
This bachelor's thesis analyses a loyalty program of a retail chain of electric goods that is called Expert Electro. The introductory theoretical part is devoted to the sales promotion and one of the tools of communication discipline, the loyalty programs. Following this tool, there are explained terms loyalty, commitment and satisfaction. Another part is devoted to a marketing research and especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50457
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Simona Otcovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger