Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu – Mgr. Miloslav TICHÝ
Mgr. Miloslav TICHÝ
Master's thesis
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Legal regulation of advertising and unfair competition in the on-line marketing
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu. V úvodu práce je stanovena hypotéza, cíle práce, metodika a obsah. Následuje teoretické vymezení on-line marketingu a reklamy, vysvětlení rozdílu mezi marketingem a reklamou a představení vybraných nástrojů on-line marketingu, hlavních subjektů reklamního trhu a samoregulačních orgánů. V dalších …moreAbstract:
The subject of this thesis is the legal regulation of advertising and unfair competition in the on-line marketing. In the introduction of the thesis sets out the hypothesis, objectives, methodology and content. The following is a theoretical definition of online marketing and advertising, an explanation of the difference between marketing and advertising and an introduction to selected tools of online …moreKeywords
marketing on-line marketing digitální marketing internetová reklama sociální média samoregulace regulace reklamy ochrana spotřebitele rozhlasové a televizní vysílání služby informační společnosti audiovizuální mediální služby periodický tisk hospodářská soutěž nekalá soutěž generální klauzule nekalé soutěže klamavá reklama klamavé označení zboží nebo služby vyvolání nebezpečí záměny parazitování na pověsti zlehčování srovnávací reklama ochrana proti nekalé soutěži označování reklamy na internetu politická reklama agresivní obchodní praktiky agresivní reklama product placement influencer marketing marketing v internetových vyhledávačích optimalizace pro vyhledávače metatagy cybersquatting
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TICHÝ, Miloslav. Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Jurisprudence / Law
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Internetový marketing v súvislosti s podporou cestovného ruchu v regióne
Andrea Jakubíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Podnikání a marketing v internetovém prostředí
Martin ŠTĚPÁNEK -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights