Integrace leteckých společností a její vliv na spotřební chování zákazníků – Lucie Kosinová
Lucie Kosinová
Diplomová práce
Integrace leteckých společností a její vliv na spotřební chování zákazníků
Airlines' integration and its impact on the consumer behaviour of customers.
Anotace:
Diplomová práce popisuje proces integrace mezi leteckými společnostmi a její pozitivní a negativní dopady na cestující. Zabývá se charakteristikou jednotlivých forem integrace, přičemž největší pozornost je věnována aliancím a fúzím. S ohledem na skutečnost, že cestující je při výběru letecké společnosti ve velké míře ovlivňován cenou za přepravu, představuje práce empirický model, který zkoumá vliv …víceAbstract:
This thesis describes the process of integration between airlines and its positive and negative impacts on customers. It deals with characteristic features of individual forms of integration with the greatest attention paid to alliances and mergers. With respect to the fact that the passenger's choice of airline is to a large extent influenced by the price of the ticket, an empirical model is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24027
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Lukáš Hovorka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24027
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu
Denisa Šenkýřová -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Vít Berger -
Successful transformation from local to global for an airline
Vlada Shchotova -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
How do mergers impact firm profitability and share prices? Evidence from the airline industry
Aneta Přibylová -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta