Giang Helen Phamová

Bachelor's thesis

Branding Through Influencer Marketing on Instagram

Branding skrze Influencer Marketing na Instagramu
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje budování značky na Instagramu se zaměřením na influencer marketing. Cílem této práce je prozkoumat, jak může infuencer marketing pomoci zvýšit povědomí o značce. První část práce popisuje analyzovanou platformu Instagram. Další část práce se zaměřuje na influencer marketing, influencery a spolupráci s nimi. Poslední kapitola je věnována případovým studiím, které představují …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses branding on Instagram with a focus on Influencer marketing. The purpose of this thesis is to explore how influencer marketing can help to increase brand awareness. The first part of this thesis describes the analyzed platform, Instagram. The next part of the thesis focuses on Influencer marketing, influencers and collaborations with them. The last chapter is dedicated …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81343