Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele – Bc. Martin Galda
Bc. Martin Galda
Master's thesis
Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele
Negative Effects of Instagram Social Network on its Users
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o negativních dopadech sociální sítě Instagram na její uživa-tele. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část prak-tickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, Instagram a problematice na Instagramu, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly …moreAbstract:
This thesis deals with the negative impacts of the Instagram social network on its users. The first part explains the theoretical outlet, which is the basis for the practical part. The theoreti-cal part deals mainly with concepts such as digital communication, digital marketing, In-stagram and Instagram issues, or research methodology. The practical part presents the results of research that were carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALDA, Martin. \textit{Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/739pnv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Galda, Martin. Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv Instagramu na spokojenost v partnerském vztahu
Simona VALDMANOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Marketingové komunikace Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR
Drago SUKALOVSKÝ -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková