Bc. Barbora Kučerová

Diplomová práce

Komunikace značky v éře digitálního marketingu

Brand communication in the era of digital marketing
Anotace:
Digitální marketing je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím marketingové komunikace. Disponuje celou řadou výhod a stává se tak zajímavým nástrojem v oblasti budování značky. Cílem práce je zmapovat digitální marketingovou komunikaci a zanalyzovat využívané nástroje vybrané značky (Manufaktura) s nástupem digitálního marketingu. Extrémně rychle rozvíjející se digitální marketing způsobuje …více
Abstract:
Digital marketing is one of the fast growing sectors of marketing communications. It has a number of advantages and becomes an interesting tool in brand building. The aim of this thesis is to map the digital marketing communication and tools used to analyze selected brand (Manufaktura) with the onset of digital marketing. The extremely rapid developing digital marketing causes changes in customer behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní