Bc. Michaela Stejskalová

Bachelor's thesis

Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu

The use of communication mix to shaping identity of the business entity
Abstract:
Práce se zaměřuje na zefektivnění využívání nástrojů komunikačního mixu při utváření identity vybraného podnikatelského subjektu. Cílem práce je zjistit, jak můžeme využít marketingový komunikační mix ke zlepšení firemní identity v podmínkách tuzemského trhu. V části bakalářské práce, která se zabývá teoretickými východisky, je popsána marketingová strategie, marketingový plán a marketingový mix, další …more
Abstract:
The thesis focuses on the more effective use of communication mix tools in shaping the identity of the selected business entity. The aim is to find out how we can use the marketing communication mix to improve the corporate identity in terms of the domestic market. The theoretical part describes a marketing strategy, a marketing plan and the marketing mix, next chapters deal with the tools of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní