Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Stejskalová
Bc. Michaela Stejskalová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
The use of communication mix to shaping identity of the business entity
Abstract:
Práce se zaměřuje na zefektivnění využívání nástrojů komunikačního mixu při utváření identity vybraného podnikatelského subjektu. Cílem práce je zjistit, jak můžeme využít marketingový komunikační mix ke zlepšení firemní identity v podmínkách tuzemského trhu. V části bakalářské práce, která se zabývá teoretickými východisky, je popsána marketingová strategie, marketingový plán a marketingový mix, další …moreAbstract:
The thesis focuses on the more effective use of communication mix tools in shaping the identity of the selected business entity. The aim is to find out how we can use the marketing communication mix to improve the corporate identity in terms of the domestic market. The theoretical part describes a marketing strategy, a marketing plan and the marketing mix, next chapters deal with the tools of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEJSKALOVÁ, Michaela. \textit{Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/73b1y5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová