Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru – Bc. Milan PETRLE
Bc. Milan PETRLE
Bachelor's thesis
Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru
Competition and customer's needs analysis in relation to the creation of a business plan
Anotácia:
Význam malého a středního podnikání je opravdu důležitý. Malé a střední popdnikání vytváří pracovní pozice a konkurenční prostředí. V těchto dnech jsou ale tito podnikatelé ve velmi svízelné situaci. Trend globalizace ničí malé a střední podnikatele, kteří nedosahují patřičného obratu a dostatečného zisku. V této bakalářské práci bylo hlavním tématem vytvoření podnikatelského záměru pro podnikatele …viacAbstract:
The significancy of a small and medium enterprise is really important. Small and medium enterprise creates working stations and competitive enviroment. In these days are these enterpriseurs in impasse situation. The tendency of globalization destroys small and medium enterpriseurs, because they cannot create good earnings and sufficient profit. The purpose of my bachalor work was creation of bussiness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zverejniť od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
8822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRLE, Milan. \textit{Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/73eibz/.
Jak správně citovat práci
PETRLE, Milan. Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Eliška Štíchová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Analýza konkurence a mezipodnikové srovnání ekonomické výkonnosti vybraných firem z odvětví maloobchodu
Tereza Dydeková -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený
Názov
Vložil
Vložené
Práva