Pavla Žáková

Bachelor's thesis

Hodnocení a monitorování spokojenosti zákazníků

Customer Satisfaction Evaluation and Monitoring
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou měření a hodnocení spokojenosti zákazníků, základními pojmy a metodami měření spokojenosti. Cílem mé bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Ostravská těžební a.s, které jsem prováděla pomocí dotazníků poskytnutých firmou.
Abstract:
My thesis deals with the measurement and evaluation of customer satisfaction, basic concepts and methods of measuring satisfaction. The aim of my thesis was to evaluace customer satisfaction in Ostrava mining company and that I conducted using the questionnaires provided by the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2012
  • Supervisor: Petra Halfarová
  • Reader: David Vykydal

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství

Bachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti