Psychologické aspekty rozhodování spotřebitele při nákupu renomovaných a běžných značek – Bc. Ivana Třísková
Bc. Ivana Třísková
Diplomová práce
Psychologické aspekty rozhodování spotřebitele při nákupu renomovaných a běžných značek
Psychological aspects of decision making in case of renowned vs. common brand product purchasing
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zachytit a popsat klíčové vlivy působící na chování spotřebitele při nákupu renomované nebo naopak běžné značky produktu. Teoretická část obsahuje představení nejrůznějších vlivů působících na nákupní proces, ať jsou to vlivy značky, komunikačního mixu nebo osobnosti. V rámci teoretické pasáže jsou rovněž představeny základy oblasti neuromarketingu. Část aplikační …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to capture and describe the key influences on consumer behaviour when purchasing a product that is a renowned brand or a non-branded product. The theoretical part of the thesis includes an introduction to the various factors that influence the purchasing process, whether it is brand influences, the communication mix or personality. The theoretical passages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xf0y4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podíl somatických a psychologických markerů na funkční poruše pohybového systému a efekt fyzioterapie a psychoterapie
Alena Pučelíková -
Změny somatických markerů u žen po redukčním intervenčním programu
Petra SABOVÁ -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová