Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické – Mgr. Eva Kamenčáková
Mgr. Eva Kamenčáková
Bakalářská práce
Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické
The impact of Development Dysphasia on the Mathematical Abilities of fourth grade and fifth grade Speech Disorders School students
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je zkoumání vlivu vývojové dysfázie na matematické schopnosti. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této práci bylo dílčí posouzení úrovně matematických schopností u šesti žáků základní školy logopedické s diagnózou vývojová dysfázie. Výzkumný projekt prostřednictvím individuálního testování potvrdil slabší výkony žáků v určitých oblastech a poukázal tak …víceAbstract:
The main theme of this bachelor's thesis is the observation of the impact of developmental dysphasia on the mathematical abilities. The main subject of the research featured in this work was a partial assessment of the level of mathematical abilities at six speech disorders school students diagnosed with developmental dysphasia. The research based on an individual testing has confirmed weaker performances …víceKlíčová slova
vývojová dysfázie matematické schopnosti komunikace narušená komunikační schopnost základní škola vzdělávání žák s narušenou komunikační schopností komunikační kompetence developmental dysphasia mathematical abilities communication impaired communication abilities elementary school education a student with impaired communication abilities communication skills
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v09c7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Imrichovská
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMENČÁKOVÁ, Eva. \textit{Vliv vývojové dysfázie na matematické schopnosti u dětí čtvrté a páté třídy základní školy logopedické}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/73xrku/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Životní dráha ženy s mentálním postižením se zřetelem ke komunikační schopnosti
Martina Řezníčková