Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa – Jiří Žandovský
Jiří Žandovský
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa
Analysis of Consumer Behavior on Video Streaming Platforms
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu platforem pro streamování videa. Práce zkoumá úroveň povědomí o poskytovatelích, vhodná zařízení ke sledování VOD obsahu, cenovou citlivost a důležitost kritérií při výběru vhodné platformy. Pro účel této práce byl zvolen kvantitativní sběr dat prostřednictvím online dotazníku. Respondenti byli následně identifikováni dle demografických …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of video streaming platforms. The thesis examines the level of knowledge of providers, suitable devices for monitoring VOD content, price sensitivity and the importance of criteria in selecting a suitable platform. For the purpose of this thesis, a quantitative data collection through an online questionnaire was chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Robert Hruška
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽANDOVSKÝ, Jiří. \textit{Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/740myr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková