Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce – David Surovec
David Surovec
Bakalářská práce
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
Analysis of Consumer Attitudes towards a Retail Chain Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou postojů spotřebitele k maloobchodní značce. Teoretická část rozebírá modely a faktory ovlivňující spotřebitelské chování, kupní rozhodovací proces, charakterizuje a analyzuje společnost Lidl skrze SWOT analýzu. Cílem praktické části bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit postoje spotřebitelů ke značce Lidl. Na základě analýzy těchto dat jsou společnosti v závěru …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer attitudes towards retail brand. The theoretical part describes the models and factors influencing consumer behaviour, purchase decision-making process, characterizes and analyzes Lidl company through SWOT analysis. The aim of the practical part was to find out consumers' attitudes towards the Lidl brand by means of a questionnaire survey. At the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Šárka Zapletalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková