Jakub Kubíček
Bakalářská práce
Alan Turing
Alan Turing
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit dvoudenní dílnu formou strukturovaného dramatu. Dílna se zabývá aktuálním tématem sexuality a všeobecně problémem předsudků ve společnosti. Vychází z příběhu Alana Turinga, geniálního matematika, který na jednu stranu pomohl zkrátit válku a zachránil tím, jak uvádí někteří vědci, až dva miliony lidí, na druhou stranu byl odsouzen k hormonální léčbě za svou homosexualitu …víceAbstract:
The aim of this work is to create a two-day workshop in the form of a structured drama. The workshop deals with the current topic of sexuality and the problem of prejudice in society in general. It is based on the story of Alan Turing, a brilliant mathematician who, on the one hand, helped to shorten the war and thus saved, as some scientists say, up to two million people; on the other hand, he was …víceKlíčová slova
strukturované dramaKlíčová slova
workshopyKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
homosexualita
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav PROVAZNÍK
- Oponent: Josef VALENTA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 3. 2024 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program:
Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Iva FREIESLEBENOVÁ -
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Design of the Workshop: How to Use Drama in an English Class?
Lenka Křivková -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek výuky ruského romantismu v hudební výchově na střední škole
Miroslav GAŽÁK -
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Tereza ŠŮHOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková