Alexandra Trubenová

Bakalářská práce

Špecifiká zapojenia influencerov do marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach

The specifics of influencers‘ incorporation into marketing communication on social media
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to create proposals and recommendations for corporal practice based on personal research. Throughout the work, special attention is paid to the selection of the appropriate influencer for an influencer campaign. The theoretical part of the thesis describes the environment where influencer marketing takes place, but also a description of the individual steps of …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe vlastného výskumu vytvoriť návrhy a odporúčania pre firemnú prax v oblasti influencer marketingu. Zvláštna pozornosť v celej práci je venovaná výberu vhodného influencera pre marketingovú kampaň. V teoretickej časti práca popisuje prostredia kde sa influencer marketing odohráva, ale aj popisu jednotlivých krokov plánovania marketingovej komunikácie za použitia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma