Situační analýza Muzea hraček Lednice – BcA. Michaela Žůrková
BcA. Michaela Žůrková
Bakalářská práce
Situační analýza Muzea hraček Lednice
Situational Analysis of the Lednice Toy Museum
Anotace:
Bakalářská práce „Situační analýza Muzea hraček Lednice“ pojednává o zpracování situační analýzy malého živnostenského podniku Muzeum hraček nacházejícím se v obci Lednice. Cílem práce je zhodnotit dosavadní fungování podniku a vytvořit doporučení pro budoucí podnikovou strategii. Práce se věnuje vnitřní a vnější analýze podniku v oblasti marketingového mixu, spolupráce a konkurence a dále pak zpracování …víceAbstract:
Bachelor's thesis "The Situational Analysis of the Lednice Toy Museum" deals with the situational analysis of a small licensed company Toy Museum located in Lednice. The main task of the thesis is to evaluate how the company works and to create recommendations for its future business strategy. The thesis includes internal and external analysis of the company in the following fields - marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/t891d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/t891d/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová