Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu – Bc. Viktória Starčoková
Bc. Viktória Starčoková
Bachelor's thesis
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Content comparsion of the tourist portals "Kudy z nudy" and selected tourism destinations
Abstract:
The goal of the Bachelor’s thesis “Content comparison of the tourist portals Kudy z nudy and selected tourism destinations” is to compare two different ways of presentation of the destination South Bohemia. One of the web creators is the organization CzechTourism, which presented the destination via the project Kudy z nudy. This website is compared with the website jiznicechy.cz, which functions under …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu“ je porovnanie spracovania internetových prezentácií destinácie Južné Čechy. Jedným zo spracovateľov webu je organizácia CzechTourism prostredníctvom projektu Kudy z nudy. Druhú stranu komparácie predstavuje web jiznicechy.cz, ktorý je zastrešovaný destinačnou spoločnosťou Juhočeská …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l0zct/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STARČOKOVÁ, Viktória. \textit{Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/74ktgv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Participace podnikatelských subjektů na destinačním marketingu v Trnavském kraji
Lucia Lužáková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Sociální média v destinačním marketingu
Jakub Pediač -
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
Adriána Škodová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina