Evropeizace českého filmového průmyslu prostřednictvím programu Evropské unie MEDIA – Bc. Kateřina Borovská
Bc. Kateřina Borovská
Diplomová práce
Evropeizace českého filmového průmyslu prostřednictvím programu Evropské unie MEDIA
Europeanization of Czech Film Industry via European Union’s Programme MEDIA
Anotace:
Předmětem práce je analýza programu Evropské unie MEDIA v rámci českého audiovizuálního průmyslu od počátku jeho působení (rok 2002) do dnešní doby. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit dopady a vývojové trendy v realizaci cílů programu MEDIA a posoudit míru vlivu EU na český filmový průmysl v daném období. Hlavním teoretickým rámcem je koncept evropeizace. Analýzou podpořených projektů v rámci jednotlivých …víceAbstract:
The object of interest of this diploma thesis is the analysis of European Union’s programme MEDIA within the Czech audiovisual industry since the year 2002 up until now. The goal of this thesis is to analyze and evaluate the outcomes of this programme and by that reveal to what extent EU influences Czech film industry. The main theoretical framework is the concept of Europeanization. By the analysis …víceKlíčová slova
MEDIA Evropeizace EU Film Kultura Europeanization European Union Film Industry Culture Kinematografie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m13pi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Petr Kaniok, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Evropeizace České kulturní politiky ve srovnání s kulturní politikou Španělska
Jana Kachlová -
Kulturní politika Evropské unie - Evropeizace české kulturní politiky
Zuzana Panczaková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší