Aneta Skočovská
Bachelor's thesis
Management stížností
Complaints Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu management stížností. Jejím cílem je analyzovat proces managementu stížností v hotelových zařízeních a skutečné dodržování předepsaných postupů v praxi. V první části je charakterizována stížnosti a její význam pro podnik, dále jsou vymezeny faktory ovlivňující vznik stížnosti zákazníka. Následně je definován management stížností a popsán jeho proces. V druhé …moreAbstract:
The Bachelor’s Dissertation deals with an issue of complaints management. The aim of this Bachelor’s Dissertation is to analyse complaint management process in hotels and actual complaint handling procedures compliance. In the first part, characteristics of complaint and its significance for the company along with factors affecting appearance of customer’s complaint are introduced, followed by definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15081/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko