Aneta Skočovská
Bachelor's thesis
Management stížností
Complaints Management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu management stížností. Jejím cílem je analyzovat proces managementu stížností v hotelových zařízeních a skutečné dodržování předepsaných postupů v praxi. V první části je charakterizována stížnosti a její význam pro podnik, dále jsou vymezeny faktory ovlivňující vznik stížnosti zákazníka. Následně je definován management stížností a popsán jeho proces. V druhé …viacAbstract:
The Bachelor’s Dissertation deals with an issue of complaints management. The aim of this Bachelor’s Dissertation is to analyse complaint management process in hotels and actual complaint handling procedures compliance. In the first part, characteristics of complaint and its significance for the company along with factors affecting appearance of customer’s complaint are introduced, followed by definition …viacKľúčové slová
management proces spokojenost stížnost zákazník complaint customer process satisfaction
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15081/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko