Bc. Jan Klusoň
Master's thesis
Employer branding na generaci Y
Employer Branding for Generation Y
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis is to determine the impact of Employer Branding on Genera-tion Y and whether there is a universal guide to creating such effective communication that will be targeted to this generation. Millennials are different from previous generations, and communication is very specific to them. In the introduction, the thesis focuses primarily on defining the Generation Y, their consideration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klusoň, Jan. Employer branding na generaci Y. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
Tereza LAJPOLDOVÁ -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Tvorba a evaluace EVP na téma Potravní specialisté v Zoo Liberec
Aleš Kočí