Sociální síť instagram jako komunikační nástroj – Bc. Petr Kameníček
Bc. Petr Kameníček
Bachelor's thesis
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Social network Instagram as a tool for communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační nástroje na sociální síti Instagram. Instagram se řadí po boku Facebooku a Twitteru mezi nejpopulárnější sociální sítě na internetu. Instagram vznikl v roce 2010 jako mobilní aplikace pro sdílení fotek a videí. V roce 2015 vznikla služba Instagram Ads a právě touto službou se tato práce nejvíce zabývá. Jakým způsobem funguje reklama na Instagramu v porovnání …moreAbstract:
This thesis focuses on communication tools on social network Instagram. Instagram is like Facebook and Twitter one of the most popular social network on the Internet. Instagram launched in 2010 as mobile application for sharing photos and videos. In the year 2015 was made new service Instagram Ads and this thesis deals with this topic. How advertisement on Instagram works compared to other social network …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xiqap/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Reader: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Sociální sítě jako komunikační nástroj
Lukáš Seiler -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Sociální sítě, jako komunikační marketingový nástroj pro e-shop
Pavel Dvořák -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Zdenka Učňová -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská