Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh – Ing. Tereza Šůrová
Ing. Tereza Šůrová
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh
Communication strategy of Preciosa Ornela, a. s. for the Czech market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je navrhnout změny v komunikační strategii pro český trh společnosti Preciosa Ornela, a. s., která se již léta zabývá výrobou a distribucí skleněných perliček a perlí. Primárním účelem práce je zvýšení povědomí o firmě, jejích výrobcích (skleněné perličky a perle) i o bohaté historii sklářského a bižuterního průmyslu v Severních Čechách a posílení tak domácí poptávky. První …víceAbstract:
The subject of the thesis is to suggest some changes in communication strategy for the Czech market of the company Preciosa Ornela which produces and distributes glass beads and seed beads for ages. The main reason of this thesis is to raise awareness about the company, its products, and also about the rich history of the glass and jewellery industry in Northern Bohemia, which could build up domestic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šůrová, Tereza. Komunikační strategie firmy Preciosa Ornela, a. s. pro český trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška