Marek Smyčka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Grape Festivalu
Marketing Communication of Chosen Festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Grape Festivalu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů jako: marketingový mix, nástroje komunikační strategie, strategický marketing nebo sponzoring. V praktické části je popsána historie značky, její vývoj a současná situace, konkurence značky a její komunikační mix. V praktické části je také zanalyzován marketingový výzkum …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Grape Festival. The theoretical part of the thesis is aimed at defining basic concepts such as marketing mix, tools of communication strategy, strategic marketing, and sponsorship. The practical part describes the brand's history, its development and current situation, brand competition, and its communication mix. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smyčka, Marek. Marketingová komunikace Grape Festivalu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování
Denis Prošek -
Marketingová a dramaturgická analýza festivalu Bažant Pohoda
Lucia Legerská -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix na sociálních sítích
Radek Lunda -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová