Kompenzace specifických poruch učení v podmínkách střední školy – Ing. Blažena Mrlinová
Ing. Blažena Mrlinová
absolventská práce studenta CŽV
Kompenzace specifických poruch učení v podmínkách střední školy
Compensation of specific learning disorders in conditions of high school
Anotace:
Práce se zabývá problematikou žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na vybrané střední škole. Specifické poruchy učení jsou různorodou skupinou poruch, které mají individuální charakter. Mohou být v jednom nebo více psychických procesech, které jsou nutné k porozumění či užívání řeči v mluvené nebo psané formě. Cílem bylo zjistit, jaké podmínky ke vzdělávání mají žáci se SPU na dané střední škole …víceAbstract:
Thesis deals with pupils with specific learning disabilities (SLD) on selected high school. Specific learning disabilities are a diverse group of disorders that have individual character. They can be in one or more of the mental processes that are necessary to understand and use language in spoken or written form.The goal was to determine what conditions to educate pupils with SLD at the high school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRLINOVÁ, Blažena. \textit{Kompenzace specifických poruch učení v~podmínkách střední školy}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/75kz5i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Identification of attributes with a high impact on student performance.
Vojtěch Kubín -
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva