Tereza Stuchlíková

Bachelor's thesis

Vliv sponzoringu na image značky

Influence of Sponsorship to Trademark Image
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem sponzoringu a image značky se zaměřením na spor-tovní sponzoring v českém prostředí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti firemní iden-tity, image a budování značky. Dále objasňuje význam sponzoringu spolu s jeho druhy a cíli. V praktické části je představena společnost HET a její sponzorské aktivity. V druhé části je zpracován kvalitativní výzkum na veřejnosti …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with relationship between sponsorship and brand image focusing on sports sponsorhip in the Czech market. The theoretical part shows basic concepts from the area of corporate identity, image and branding. After the meaning of sponsorship with its types and targets is described. The practical part of this thesis presents the brand HET and analyzes its sponsorship activities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stuchlíková, Tereza. Vliv sponzoringu na image značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications