Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu – Bc. Tomáš Doležal
Bc. Tomáš Doležal
Master's thesis
Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
Dominik Feri: Czech Political Marketing Celebrity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá online komunikací Dominika Feriho v kontextu politického marketingu, a to především se zaměřením na politikův primární kanál komunikace - sociální síť Instagram. V teoretické části je vymezen rámec politického marketingu a specifik českého politického trhu. Praktická část poté představuje Dominika Feriho jako osobnost české politiky a komplexně zkoumá jeho styl komunikace …viacAbstract:
This diploma thesis deals with online communication of Czech politician Dominik Feri, viewing it from political-marketing standpoint. The thesis focuses on the politician's Instagram posts, claimed by him to be his primary online communications channel. The theoretical part summarizes the principles and specifics of both political marketing as a whole, and the environment of Czech political market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doležal, Tomáš. Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Thatcherismus v teorii a praxi. Ke konceptům thatcherismu před rokem 1979 a k jeho využití v hospodářské politice britské vlády v osmdesátých letech 20. století
Tomáš Bím -
Vliv volebních systémů na reprezentaci žen v politice v Mexiku, Argentině a Bolívii
Adéla Lolková -
Celebrity v české politice v letech 1996 - 2013
Iva Procházková -
Pionýrky v politice. Ženy ve strukturách politických stran na Moravě do roku 1914
Hana Krutílková -
Volební cykly v komunální politice a jejich vliv na investiční činnost na příkladu Prachatic
Jana Nohová -
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
Veronika FAJKUSOVÁ -
Ženy a politika: proměny názorů na zastoupení žen v politice v českém politickém myšlení z pohledu teorie reprezentace
Ivana LAMKOVÁ -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková