Bc. Jana Miková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy
Corporate Social Responsibility
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na současný přístup firmy ke společensky odpovědným procesům, začleňujících se do jejího každodenního fungování. Tyto procesy popisuje a rozebírá jednotlivé prvky, ze kterých se CSR skládá. Odpovídá na otázky, zda je přijetí společensky odpovědných přístupů vnímáno pozitivně, jaké výhody či změny přináší firmě a jejímu okolí. Soustředí se na zaměstnance společensky odpovědné …víceAbstract:
This thesis focuses on current approach of a company to social responsible processes which are now integrated into its functioning on a daily basis. These processes are described and analysed according to different elements of CSR. Moreover, the thesis deals with issues concerning the acceptance of corporate social processes - whether the acceptance is perceived positively and what advantages and changes …víceKlíčová slova
Společenská odpovědnost Dobrovolnost Transparentnost Tři pilíře Společenské odpovědnosti Ekonomická oblast Sociální oblast Environmentální oblast Benefity Péče o zaměstnance Péče o životní prostředí Podnikatelská etika Zainteresované osoby Filantropie Trvale udržitelný rozvoj Corporate social responsibility Voluntary Transparency Triple bottom line Economic area Social area Environmental area Benefits Employee Care Caring for the environment Business Ethics Stakeholders Philanthropy Sustainable development
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lj22c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení konceptů společenské odpovědnosti vybraných obchodních řetězců v České republice
Kamila Halačková -
Význam společenské odpovědnosti organizací
Martina Schmidová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Jana Ptáčníková -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Soňa Hovadíková -
The Impact of Corporate Social Responsibility on Employee Engagement: a study in a Selected Company in Mexico
Camila Flores San Martin