Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku. – Kristýna PODSEDNÍKOVÁ
Kristýna PODSEDNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku.
The story as a means of developing social skills and prosocial behavior in preschool children.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku příběhu a jeho využití v praxi u předškolních dětí. Cílem je využít příběh jako prostředek k rozvoji osobnosti dítěte v oblasti sociálních dovedností a prosociálního chování. Dále pak vytvořit vzdělávací program, který je vystaven pomocí metod dramatické výchovy vhodných pro předškolní věk v souladu s RVP PV. V teoretické části je krátce popsána …víceAbstract:
This bachelor thesis isfocused on the story characteristics and itspractical use with preschool children. The aimis to use the story as a means to develop the child's personality in the field of social skills and prosocial behavior. Furthermore, to create an educational program that iscreate dosing methods of drama education suitable for preschool-age by the Framework educational program for preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Waldaufová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODSEDNÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/75vdh4/.
Jak správně citovat práci
PODSEDNÍKOVÁ, Kristýna. Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku.. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Metody dramatické výchovy ve waldorfské mateřské škole
Kristýna Navrátilová -
Metody dramatické výchovy a jejich využití v rámci výuky herectví na konzervatoři
Kristýna Budišová -
Metody dramatické výchovy ve výuce výchovy hudební
Milena VRHELOVÁ -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Metody dramatické výchovy v práci s dětskou literaturou - Pavouček Čenda v MŠ
Veronika BÍLÁ -
Metody dramatické výchovy a jejich využití v hodinách DaF
Klára FRAUSOVÁ -
Aplikace metod dramatické výchovy pro Neslyšící v dramatické tvorbě se slyšícími dětmi
Karina Pavlova
Název
Vložil
Vloženo
Práva