Jana Stupková

Diplomová práce

Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach

Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Anotace:
Hlavním cílem této práce je návrh marketingové strategie rodinného hotelu v Bojnicích. Dílčím cílem práce je stanovení ukazatelů pro hodnocení úspěšnosti marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá představením města Bojnice a následně rešerší literatury, která se zaměřuje na marketingovou strategii a marketingový mix, včetně jejich specifik v cestovním ruchu a hotelnictví. V praktické …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to propose a marketing strategy for a family hotel in Bojnice. The sub-objective of the thesis is to establish indicators for evaluating the success of the marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the introduction of the town of Bojnice and then literature review focused on marketing strategy and marketing mix and their specifics in the …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť marketingovú stratégiu pre rodinný hotel v Bojniciach. Čiastkovým cieľom práce je stanoviť ukazovatele pre hodnotenie úspešnosti marketingovej stratégie. Teoretická časť práce sa venuje predstaveniu mesta Bojnice a následne literárnej rešerši zameranej na marketingovú stratégiu a marketingový mix a ich špecifiká v odvetví cestovného ruchu a hotelierstva …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Renata Lukášová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94538