Arjola Bimaj
Diplomová práce
Psychology of pricing
Psychology of pricing
Anotace:
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční …víceAbstract:
Price is the element of the marketing mix that has direct effect in the profits of a company. The right price can boost the profit and the wrong price can significantly shrink it. Thus, the businesses need to set the right price in order to maximize their revenues. However, the newest factors in the economic field, the continuous changes in the environment and the current financial situation in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Kateřina Jankovská